Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  اسباب كشي منزل در اصفهان اسباب كشي در اصفهان باربري فولادشهر اصفهان اسباب كشي منزل در اصفهان اسباب كشي در اصفهان باربري فولادشهر اصفهان

sfahanbar

اسباب كشي منزل در اصفهان اسباب كشي در اصفهان باربري فولادشهر اصفهان

اسباب كشي منزل در اصفهان اسباب كشي در اصفهان

27.11.1400

اسباب كشي منزل در اصفهان در مطالعه موردي، كانتينرها را نيز مي توان در هامبورگ يا شانگهاي حمل كرد و سپس از اتصال راه آهن مسافت طولاني استفاده كرد. سناريوهاي هزينه متفاوتي مورد آزمايش قرار گرفتند كه از سطح هزينه داخلي اعمال شده در آسيا تا نصف هزينه اعمال شده در اروپا متغير بود. به طور كلي هزينه هاي مرتبط با مسيرهاي استفاده از پيوند راه آهن نسبت به مسيرهاي تمام آبي بيشتر است. با اين حال، زمان حمل و نقل كمتر است. مشخص شد كه استفاده از پيوند نسبتاً به قيمت حساس است و اين جريان ها در جهت آسيا به اروپا بزرگتر است. با استفاده از همان سطح قيمت در اروپا، مشخص شد كه 12.3٪ از كانتينرهاي جريان بين آلمان و چين از خدمات جديد استفاده مي كنند (جدول 4). با اين حال، از هلند، درصد ناچيزي از پيوند استفاده مي‌كنند، زيرا حمل‌ونقل در هامبورگ و مزيت هزينه محدود به دليل سطح قيمت يكسان در مقايسه با خدمات جايگزين است. همچنين مشاهده شد كه جريان هاي خالي در مقايسه با ساير مسيرها نسبتاً كمتر از اتصال راه آهن استفاده مي كنند. توضيح اين مشاهده در ارزش زمان نهفته است كه در مورد ظروف خالي بسيار كمتر است. نتايج مجدد تا حدودي با تحليل ورنيا و گريژنتينك (2009) مطابقت دارد كه يك برنامه زمانبندي مدل بين شانگ- هاي و هامبورگ براي تجزيه و تحليل هزينه هاي نسبي محورهاي مختلف در شبكه حمل و نقل آسيا-اروپا. نتايج آنها نشان مي دهد كه حمل كشتي از طريق كانال سوئز همچنان ارزان ترين گزينه است. به نظر مي‌رسد مسير درياي شمال و راه‌آهن ترانس سيبري جايگزين‌هاي درجه دومي هستند. اسباب كشي منزل در اصفهان

 

 

اسباب كشي منزل در اصفهان باربري فولادشهر اصفهان

27.11.1400

اسباب كشي منزل در اصفهان بنابراين انتظار مي‌رود كه حجم روي پل زميني در مقايسه با حمل و نقل از طريق مسير سوئز بسيار كم باشد. تحت اين سناريو، هزينه‌هاي حمل‌ونقل داخلي دو برابر شد و تغييرات در تعداد TEU كه توسط بنادر مختلف اداره مي‌شود، تحليل شد. افزايش هزينه‌هاي حمل‌ونقل داخلي مي‌تواند منجر به انتقال هزينه‌ها به مصرف‌كننده نهايي و نه تغيير روش‌ها شود، اما همچنين مي‌تواند منجر به تغيير در رفتار مسيريابي و انتخاب روش‌ها شود. مشخص شد كه اين اقدام منجر به افزايش تعداد TEU توسط بنادر (به علاوه 33 ميليون TEU) با مجموع 435 ميليون TEU شده است. اين افزايش عمدتاً به دليل حمل و نقل بيشتر و حمل و نقل دريايي كوتاه است كه 31 ميليون TEU جابجايي ايجاد شده است. 2 ميليون TEU اضافي ديگر نتيجه تغيير روش از حمل و نقل داخلي به دريايي است. مجموع افزايش (ترابري و تغيير حالت) براي كانتينرهاي خالي به 4 ميليون TEU و براي كانتينرهاي پر به 29 ميليون TEU مي رسد. براي بنادر اروپايي، شاهد هستيم كه حجم انتقال كلي افزايش مي‌يابد، زيرا جريان‌ها به نزديك‌ترين بندر هدايت مي‌شوند و به خطوط اصلي كانتينر انتقال مي‌يابند. هامبورگ نسبتاً بيشترين سود را در محدوده رقابتي خود كسب مي كند (جدول 5). بندر آنتورپ رقيب اصلي روتردام است، اگرچه سطح مشخصي از مكمل بودن بين دو بندر اصلي وجود دارد (Notteboom، 2009). در سناريوي چهارم، تأثير كاهش پارامتر هزينه تعميم يافته آنتورپ به همان سطح بندر روتردام مورد بررسي قرار گرفت. نتايج در جدول 6 ارائه شده است. افزايش جذابيت آنتورپ باعث كاهش جريان كانتينري در ساير بنادر منطقه، به ويژه در روتردام، هامبورگ و برمن مي شود. اين به وضوح نشان مي دهد كه اين پورت ها در همان محدوده رقابتي قرار دارند. اسباب كشي منزل در اصفهان


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/11/27 ساعت: ۱۵ توسط:sfahanbar :